Pitanja i odgovori

Saznaj više o haloo mobilnoj mreži kroz najčešće postavljena pitanja.

O haloo

Koje su prednosti haloo ponude?

  • Besplatni razgovori unutar mreže, ZAUVIJEK!
  • Najpovoljnije cijene prema drugim mrežama u BiH. SAMO 0,18 KM bez uspostave poziva.
  • NAJJAČE OPCIJE ZA MOBILNI INTERNET U BIH 
    haloo dnevna 1 GB = 1 KM, haloo sedmična 1 GB = 3 KM i haloo mjesečna 2 GB = 8 KM.
  • haloo klub nagrađivanja korisnika, svaki mjesec BONUS KM na haloo računu.
  • Najpovoljniji pozivi prema dijaspori.
  • Najmanja dopuna računa u BiH, već od 1 KM.
  • Kompleti s mobitelima za svačiji džep.

Koje usluge nudi haloo?

haloo je prepaid mobilna usluga koja nudi povoljnu govornu, SMS komunikaciju i mobilni internet.

Ima li haloo mobilni internet?

haloo nudi usluge mobilnog interneta. Više informacija i upute za aktivaciju su ovdje.


DOPUNA RAČUNA I BONOVI

Kako mogu dopuniti svoj haloo račun?

Svoj haloo račun možete dopuniti na tri načina:

Koje je vremensko trajanje bonova?

Vrijednost dopune Vrijeme trajanja dopune
1KM 4 dana
2 KM - 3 KM 10 dana
4 KM - 9 KM 25 dana
10 KM - 20 KM 90 dana
21 KM - 39 KM 120 dana
40 KM - 50 KM 150 dana
*Vrijednost dopune i vrijeme trajanja dopune određeno je Uslovima korištenja.

 

Koje je vremensko trajanje inicijalnog iznosa na računu?

Inicijalni iznos na haloo računu vrijedi 15 dana nakon aktivacije. 

Da li nakon isteka vremena trajanja dopune mogu koristiti haloo broj?

Korisnici kojima je isteklo vrijeme trajanja dopune mogu primati pozive i SMS poruke 60 dana nakon isteka vremena trajanja dopune, ali ne mogu pozivati i primati SMS poruke. Nakon isteka perioda od 60 dana, korisnik nije više u mogućnosti primati pozive i SMS poruke, a nakon isteka perioda od 90 dana od vremena trajanja dopune broj se briše iz baze haloo korisnika i nije ga moguće ponovo aktivirati. 

Kako mogu provjeriti stanje haloo računa?

Stanje svog haloo računa možete provjeriti direktno pozivom koda *101# ili kroz haloo meni pozivom koda *100#.


haloo MENI

Šta je haloo meni?

Kroz haloo meni možete upravljati svojim haloo računom, provjeriti stanje glavnog računa, aktivirati haloo opcije za mobilni internet, provjeriti stanje haloo opcija za mobilni internet, provjeriti stanje BONUS minuta, SMS-ova ili MB, izvršiti prijenos novca sa jednog haloo računa na drugi, koristiti uslugu "Nazovi me", promijeniti jezik, kao i dobiti sve ostale informacije o haloo mobilnoj mreži.

Kako mogu pristupiti haloo meniju?

Pozivom koda *100# pristupate haloo meniju. 

Kako mogu izvršiti prijenos novca sa jednog haloo računa na drugi?

Prijenos novca sa jednog haloo računa na drugi možete napraviti samo u slučaju kada na haloo računu imate dovoljno sredstava i kada je haloo račun sa kojeg vršite prijenos aktivan.

Prijenos vršite koristeći haloo meni. Pozovite *100#, odaberite 4, zatim odaberite 1 i pratite daljne upute. 

Kako mogu koristiti uslugu 'haloo NAZOVI ME'?

SMS usluga 'haloo NAZOVI ME' omogućava svim haloo korisnicima da kada na računu nemaju dovoljno sredstava, slanjem besplatne SMS poruke, obavijeste prijatelja koji koristi haloo da ih pozove.

Uslugu koristite kroz haloo meni. Pozovite *100#, odaberite 4, zatim odaberite 2 i pratite daljne upute. 

Uslugu možete koristiti samo u slučaju kada na svom haloo računu imate 0,08 KM ili manje i kada je haloo račun aktivan.  


PROBLEMI SA SIM KARTICOM

haloo SIM kartica ne radi u mom mobitelu?

haloo SIM kartica se ne može koristiti u mobilnim aparatima koji su zaključani/kodirani za neku drugu mrežu.

haloo SIM karticu možete koristiti u mobilnim aparatima iz haloo kompleta te aparatima koji nisu zaključani/kodirani.

Utipkao/la sam tri puta pogrešan PIN i haloo SIM mi je blokiran. Šta učiniti?

SIM možete deblokirati ukoliko utipkate PUK broj, nakon čega možete ponovno unijeti stari ili odabrati novi PIN.

Gdje mogu naći PUK broj?

Vaš PUK broj se nalazi unutar haloo start paketa, a možete ga saznati i pozivom na broj korisničke službe 064 40 40 40 ili 0800 80 000.

Savjetujemo da ovaj broj pažljivo čuvate.


POZIVI UNUTAR BIH

Koja je cijena razgovora unutar haloo mreže?

Cijena minute razgovora unutar haloo mreže je 0 KM.

Cjenovnik možete pogledati ovdje.

Koja je cijena razgovora prema ostalim mobilnim mrežama u BiH?

Cijena minute razgovora prema ostalim mobilnim mrežama u BiH je 0,18 KM (u cijene uračunat PDV). Cjenovnik možete pogledati ovdje.

Koja je cijena razgovora prema fiksnim mrežama u BiH?

Cijena minute razgovora prema fiksnim mrežama u BiH je 0,18 KM (u cijene uračunat PDV). Cjenovnik možete pogledati ovdje.

Što je uspostava poziva i kada se naplaćuje?

Uspostava poziva je naknada koja se naplaćuje pri uspostavi odlaznog poziva. Naplaćuje se samo za pozive unutar haloo mobilne mreže.


MEĐUNARODNI POZIVI

Mogu li sa svog haloo broja pozivati u inostranstvo?

Da

Mogu li sa svog haloo broja slati SMS poruke u inostranstvo?

Da. Cijena slanja SMS-a prema inostranstvu je 0,14 KM (u cijene uračunat PDV).

Novi cjenovnik međunarodnih poziva za korisnike haloo mobilne mreže, na snazi od 01.08.2016. 

KORISNIČKA SLUŽBA

Koji je broj korisničke službe?

Broj korisničke službe je 064 40 40 40 za pozive iz haloo mobilne mreže ili 0800 80 000 za pozive iz drugih mreža.